دانلود فیلم آهوی پیشونی سفید 3 از نماشا

دانلود فیلم آهوی پیشونی سفید 3 از نماشا, دانلود رایگان سریال جدید با لینک مستقیم کم حجم کیفیت بالا عالی حجم پایین به روز, سایت دانلود سریال ایرانی

دانلود فیلم آهوی پیشونی سفید 3 از نماشا

پنج شنبه 15 آذر 1397
22:46
فیلمباز

دانلود رایگان کامل فیلم آهوی پیشونی سفید 3 از نماشا 1398 اثری از جواد هاشمی, دانلود فیلم آهوی پیشونی سفید 3 از نماشا با لینک مستقیم کم حجم کیفیت بالا عالی HD 720p, دانلود فیلم آهوی پیشونی سفید 3 از نماشا سینمایی ایرانی جدید 1080p بدون تگ آرم تبلیغاتی نیاز به خرید اشتراک ویژه از نماشا

دانلود فیلم آهوی پیشونی سفید 3

دانلود فیلم آهوی پیشونی سفید 3

 

شعر کوتاه 0 نظر | توسط: نیما دوشنبه 22 آبان‌ماه سال 1396 ساعت 01:34 ب.ظ من از این خانه پرنور به در می نروم من از این خانه پرنور به در می نروم من از این شهر مبارک به سفر می نروم منم و این صنم و عاشقی و باقی عمر من از او گر بکشی جای دگر می نروم "مولانا" برگرفته از کانال: @baran_e_del - (متن کامل شعر در ادامه مطلب) ادامه مطلب برچسب‌ها: اشعار مولوی، شعر موزون 0 نظر | توسط: نیما جمعه 12 آبان‌ماه سال 1396 ساعت 07:15 ق.ظ بعد 

آهوی پیشونی سپید 3 Ahu Pishuni Sepid تهیه کننده ، نویسنده وکارگردان: جواد هاشمی سال ساخت: 1397 |پخش: ؟ | پخش کننده: کول دانلود

اسامی بازیگران آهوی پیشونی سپید 3 ترلان پروانه، امیررضا احمدی، محمدرضا شریفی‌نیا، پژمان بازغی، لیلا اوتادی، امیر غفارمنش، هومن حاجی عبدالهی، سیدجواد هاشمی، ارسلان قاسمی

خلاصه داستان آهوی پیشونی سفید 3: ادامه ای بر آهوی پیشونی سفید 2 است با داستانی تازه تر و جالب تر

خبرهای جدید از آهوی پیشونی سفید 3 جواد هاشمی در سومین اکران مردمی فیلم سینمایی «پیشونی سفید ۲» که با حضور امیر غفارمنش، هومن حاجی‌عبدالهی و امیررضا احمدی بازیگران فیلم شب گذشته (سه‌شنبه ۲۲ آبان) در پردیس سینمایی زندگی برگزار شد، از ساخت قسمت سوم این فیلم خبر داد. هاشمی افزود: قسمت سوم فیلم «پیشونی سفید» آماده شده و در مرحله تصحیح رنگ و ساخت موسیقی است. فیلم دیگری هم به نام «تورنادو» برای کودکان ساخته‌ام. من قول دادم تا ابد و تا وقتی زنده هستم برای بچه ها فیلم بسازم .

  

 

 

دانلود فیلم آهوی پیشونی سفید 3



موضوعات مرتبط: دانلود فیلم